Do dopravy zdarma zbývá: 2 000 Kč
Často kladené dotazy
Jaký je rozdíl mezi poukazy a e-poukazy?
Fyzická podoba poukazu:
- Nabízí platnost poukazu do konce kalendářního roku (31.12.), v příp. masáží a wellness balíčků do 30.11.
- Poukaz je nutné osobně vyzvednout na recepci aquaparku nebo jej zasíláme poštou. Je nutné počítat s platbou poštovného.
- Zpracovat objednávku fyzického poukazu nám trvá trochu déle (až 10 pracovních dnů) z důvodu přípravy zásilky a odeslání Českou poštou.
- Při ztrátě jej nelze nahradit – poukaz je nutné pro využití předložit fyzicky na recepci. Nepřijímáme fotografie poukazů ani potvrzení objednávky z e-shopu.
- Výhodou této možnosti je obdržení hezkého barevného poukazu „do ruky“. Není nutno nic tisknout, ani vlastnit e-mailovou adresu.
Elektronická verze poukazu e-mailem:
- Platnost poukazu je zde různá dle nabídky (až rok od zakoupení). Vždy si zkontrolujte platnost při závěrečné rekapitulaci v košíku.
- Odeslání poukazu probíhá okamžitě po přijetí platby na Vámi zadaný e-mail (s výjimkou platby převodem, zde trvá odeslání 1-5 pracovních dnů).
- Poukaz pro využití není třeba tisknout, stačí předložit kód (QR kód nebo šestimístný kód pod ním). Riziko zapomenutí poukazu doma je téměř nulové. 😊
- Máte-li přístupové údaje do partnerské sekce, v její nabídce budou vždy pouze elektronické verze poukazů.
- Nevýhodou této varianty je nutnost mít e-mailovou adresu.
Potřebuji poukaz co nejdříve jako dárek, posíláte je elektronicky?
Ano, elektronicky posíláme poukazy při volbě kategorie e-poukazy. Doporučujeme zvolit platbu kartou, po které se poukaz ihned odesílá na Vámi uvedený e-mail. Při volbě platby převodem trvá zpracování 1-5 pracovních dnů. Poukaz Vám přijde ve formátu A4 v pěkném barevném provedení, které si můžete v případě potřeby vytisknout.
Neumím pracovat s e-shopem nebo se bojím platit online. Máte i jinou možnost?
Nemáte-li možnost koupit poukaz online na našem e-shopu, máme stále k dispozici v prodeji fyzické poukazy. Zakoupíte je na hlavní recepci v provozní době aquaparku. Fyzické poukazy mají vždy jednotnou platnost – do konce kalendářního roku (v případě masáží do 30.11.) a pro uplatnění je třeba předložit poukaz na recepci.
Přijímáte při platbě online i benefitní karty?
Ano, ale pouze karty Pluxee (Sodexo) nebo Edenred. Pro platbu Edenred kartou zvolte možnost platby GoPay, pro uplatnění Pluxee karty zvolte Pluxee platební bránu.
Jak poznám, zda nakupuji elektronický poukaz nebo fyzický poukaz?
Produkt je vždy označen v náhledu obrázku piktogramem e-poukazu nebo poukazu, příp. je typ vždy napsán pod názvem produktu.
Dá se zakoupením poukázky online rezervovat vstup na daný den?
Ne, rezervace vstupů neděláme. Zakoupením poukázky nemáte přednost při odbavení na recepci, ani si nelze v den návštěvy nárokovat službu, např. v příp. plné kapacity.
Jaká je platnost poukazu?
Platnost vždy najdete v popisku produktu. Fyzické poukazy nemají stejnou platnost jako elektronické. Doporučujeme v závěrečné rekapitulaci v košíku vždy překontrolovat data platností nakupovaných poukazů.
Kde získám slevový kód?
Možnost získat slevový kód zvýšíte, stanete-li se odběratelem našich newsletterů. Sledujte také naše sociální sítě, kde se mohou takové kódy příležitostně objevit.
Mohu na Vašem e-shopu uplatnit příspěvek z FKSP?
Ano, ale v tomto případě je nutné kontaktovat kolegyni Hanu Koutnou na tel. 723 336 005 v pracovní době po – pá 8:00-15:00 hod.
Jsou poukazy na e-shopu levnější variantou vstupu na recepci?
Ne, pokud poukaz není označen jako Akční nabídka, vstup na recepci zakoupíte za stejnou cenu jako na e-shopu.
Zapomněl jsem poukaz doma, co mám dělat?
V případě fyzického poukazu nezbývá než pro poukázku dojet domů. Tento typ poukazu je vždy potřeba předložit na recepci ke znehodnocení.
V případě elektronického poukazu nevyžadujeme jeho tištěnou verzi, stačí vyhledat e-mail s poukazem ve Vašem telefonu nebo nám sdělit jeho unikátní kód.
Vypršela platnost mého poukazu, lze s tím něco dělat?
Bohužel, prodloužení poukazů ani výměna za nový možná není. Doporučujeme nenechávat využití poukázky na poslední chvíli a v příp., že ji z osobních/zdravotních důvodů nemůžete využít, doporučujeme ji někomu věnovat – poukazy nejsou na jméno, tudíž jsou přenositelné.
Mám jiný dotaz, na koho se mohu obrátit?
Obraťte se na kolegyni Hanu Koutnou na tel. 723 336 005 v pracovní době po – pá 8:00-15:00 hod. nebo na e-mailu objednavky@aqua-olomouc.cz