Do dopravy zdarma zbývá: 2 000 Kč
Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení:
1.1. Prodávající
Prodávajícím je provozovatel internetového obchodu společnost AQUAPARK OLOMOUC, a.s., se sídlem Kafkova 526/21, 783 01 Olomouc – Slavonín, IČ: 278 20 378, obchodní společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, v oddíle B, vložka 3425.
1.2. Kupující
Kupujícím je fyzická a/nebo právnická osoba, která nakupuje z internetového obchodu Prodávajícího, tzn. koncový spotřebitel Zboží a ostatního sortimentu nabízeného Prodávajícím – právní vztahy Prodávajícího a Kupujícího, které nejsou upraveny těmito obchodními podmínkami, ani individuální smlouvou, se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a souvisejícími předpisy (dále jen „Občanský zákoník" nebo také jen „Zákon").
1.3. Zboží
Konkrétní identifikace Zboží nebo služeb nabízených a dodávaným Prodávajícím bude specifikována v internetovém katalogu Prodávajícího a v příslušné objednávce (dále také společně jen jako „Zboží").
1.4. Cena Zboží
1.4.1. Cena Zboží bude stanovena dle internetového katalogu v aktuálním a platném znění. Prodávající si – v době před uzavřením smlouvy – vyhrazuje právo na změnu ceny bez výslovného upozornění Kupujícího.
1.4.2. Vydáním nového katalogu se předchozí ceny stávají automaticky neplatnými. Pokud není uvedeno jinak, vztahují se uvedené ceny na vybraný druh Zboží podle popisu, včetně DPH, avšak bez poštovného a balného.
1.4.3. Změna ceny Zboží v internetovém katalogu nemá vliv na celkovou hodnotu již přijaté objednávky Kupujícího.
1.5. Prostředky komunikace
Pro účely vzájemné komunikace Kupujícího a Prodávajícího slouží zejména e-mail a telefon. Kontaktní údaje Prodávajícího jsou následující:
adresa: Kafkova 526/21, 783 01 Olomouc - Slavonín
tel.: +420 588 517 781
e-mail: info@aqua-olomouc.cz
Náklady spojené s použitím komunikačních prostředků na dálku hradí Kupující a Prodávající jako náklady na své straně samostatně, dle charakteru použitého komunikačního prostředku, platných podmínek a sazebníků poskytovatelů komunikačního prostředku.
2. Objednávky Zboží
2.1. Zboží je objednáváno prostřednictvím objednávkových formulářů a dalších podmínek stanovených Prodávajícím. Odesláním objednávky Kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Přijatá objednávka se stává pro obě strany platnou a závaznou momentem e-mailového potvrzení ze strany Prodávajícího. K tomuto potvrzení využije Prodávající kontaktní údaje zadané Kupujícím při objednání Zboží.
2.2. Objednávka se považuje za vyřízenou momentem převzetí Zboží Kupujícím v místě k tomu určeném nebo prostřednictvím 3. osoby (přepravce, pošta) nebo přijetím Zboží (elektronického poukazu) na Kupujícím zadané e-mailové adrese.
2.3. Prodávající má právo objednávku stornovat kdykoliv až do momentu jejího vyřízení, a to i bez udání důvodu.
2.4. Objednávky z internetového obchodu Prodávajícího jsou realizovány pouze v České republice. Nebude-li dohodnuto jinak, platí, že Prodávající nedoručuje Zboží do zahraničí.
3. Platební podmínky
3.1. Zboží může být placeno:
3.1.1. prostřednictvím platební karty online. Po schválení transakce bankovním ústavem obdrží Kupující daňový doklad (fakturu) na e-mail uvedený v objednávce.
3.1.2. bezhotovostně předem na bankovní účet Prodávajícího na základě výzvy k platbě, která bude Kupujícímu zaslána na uvedený e-mail při potvrzení objednávky. Po připsání platby na účet Prodávajícího obdrží Kupující daňový doklad (fakturu) na e-mail uvedený v objednávce.
3.1.3. dobírkou. Cena dobírky činí 150,- Kč a je přičtena k ceně zásilky. Po připsání platby na účet Prodávajícího obdrží Kupující daňový doklad (fakturu) na e-mail uvedený v objednávce.
3.2. Zboží zůstává majetkem Prodávajícího do doby úplného zaplacení ceny Zboží.
3.3. Nebezpečí nahodilé škody na Zboží přechází na Kupujícího dnem předání Zboží Kupujícímu nebo osobou, kterou Kupující pověřil (přepravce Kupujícího).
4. Dodací podmínky
4.1. Aktuální možnosti dodání Zboží jsou zveřejněny u každého výrobku v internetovém katalogu.
4.2. Dodání Zboží bude provedeno, v případě, že to jeho povaha umožňuje (např. vstupenka s kódem), jeho zasláním na e-mail, který Kupující uvede v objednávce. Kupující je povinen si elektronicky dodané Zboží na své náklady připravit k využití tak, aby Zboží bylo strojově čitelné při jeho uplatnění v areálu Kupujícího.
4.3. V případě, že elektronické doručení je vyloučeno, webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním Zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním Zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je Zboží doručováno v rámci území České republiky.
Zásilky Zboží budou provedeny prostřednictvím České pošty, a to formou doporučeného psaní, přičemž cena poštovného činí:
Doporučeně poštovné ........ 90,- Kč včetně DPH
Dobírka................................ 150,- Kč včetně DPH
Při objednávce Zboží v celkové hodnotě vyšší než 2000,- Kč včetně DPH, není poštovné účtováno.
4.4. V případě hrazení služeb prostřednictvím bankovního převodu je dodací lhůta max. 10 pracovních dnů ode dne připsání platby ceny Zboží a ostatního sortimentu nabízeného Prodávajícím ze strany Kupujícího na účet Prodávajícího.
4.5. V případě hrazení služeb nebo Zboží ze strany Kupujícího prostřednictvím platební karty, se kterou je Kupující oprávněn nakládat, se považují za uhrazené okamžikem, kdy bude předmětná prováděná transakce schválena bankovním ústavem, a to bezprostředně po provedené transakci. Dodací lhůta je max. 10 pracovních dnů ode dne uhrazení Zboží.
4.6. V případě, že Zboží bude Kupujícímu doručováno dobírkou, je Prodávající povinen odeslat Kupujícímu objednané Zboží na náklady Kupujícího doporučenou poštou nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne e-mailového potvrzení o přijaté objednávce ze strany Prodávajícího, pokud je to objektivně možné.
5. Odstoupení od smlouvy
5.1. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy mu bylo Zboží doručeno, a to pouze za předpokladu, že byla objednávka učiněna prostřednictvím webových stránek Prodávajícího.
5.2. Pro urychlení vyřízení odstoupení od smlouvy a navrácení peněz Prodávající doporučuje přiložit k vracenému Zboží vlastnoručně podepsaný průvodní dopis nebo dopis s tímto obsahem:
Odstoupení od kupní smlouvy
AQUAPARK OLOMOUC, a.s., IČ: 27820378
sídlem Kafkova 526/21, 783 01 Olomouc, Slavonín
info@aqua-olomouc.cz
V_________________, dne_________________,
Oznamuji, že tímto odstupuji od kupní smlouvy o nákupu Zboží - _________________ dle objednávky č.______________________, datum objednání: _________________, datum převzetí Zboží: _________________.
Vrácenou částku za vrácené Zboží prosím vraťte na účet ___________________[číslo učtu]."
jméno a příjmení Zákazníka: ____________________________
adresa Zákazníka: ____________________________
_________________
podpis Zákazníka (je-li zasíláno v listinné podobě)
5.3. Kupující Prodávajícímu dopis doručí písemně na adresu Kafkova 526/21, 783 01 Olomouc, Slavonín nebo na e-mail info@aqua-olomouc.cz
5.4. Kupující může realizovat toto své právo osobním vrácením Zboží nebo doručením Zboží na vlastní náklady prostřednictvím některého z přepravců do sídla Prodávajícího. V případě, že se Kupující rozhodne pro odstoupení od smlouvy je nutné splnit následující podmínku: Zboží musí být nepoškozené, nevyužité, bez známek užívání či opotřebení.
5.5. Peníze budou Kupujícímu vráceny za Zboží a expediční poplatky.
5.6. Zboží doporučujeme zaslat pojištěné a doporučeně. Vracené Zboží, které bude zasláno na dobírku, nebude převzato.
5.7. V případě, že jde o Zboží, které bylo zasláno na elektronickou adresu Kupujícího (např. vstupenka s kódem) nebo v případě, že Zboží může být rozmnožováno kopírováním, provede Prodávající v případě odstoupení Kupujícího jeho zneplatnění v elektronickém systému Prodávajícího; takto zneplatněné Zboží nelze užít ke svému původnímu účelu a v případě jeho uplatnění Kupujícím nebo jakoukoliv jinou osobou nebude Prodávajícím přijato. Prodávající je povinen zneplatnit Zboží způsobem dle předchozí věty ihned po doručení oprávněného odstoupení Kupujícího.
5.8. Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení nabývá účinnosti dnem přijetí Zboží Prodávajícím. Prodávající má právo neakceptovat přijetí Zboží od Kupujícího v případě, že nejsou splněny podmínky dané Zákonem a těmito obchodními podmínkami Prodávajícího.
5.9. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva kompletně ruší a smluvní strany jsou si povinny navrátit všechna plnění, která si na jejím základě již poskytly.
5.10. Mimo případy uvedené v Občanském zákoníku nemůže Kupující odstoupit od kupní smlouvy v případě, že se jedná o dodávku Zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i Zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.
5.11. Pro dodržení lhůty k odstoupení postačí, aby Kupující odeslal odstoupení poslední den 14denní lhůty prostřednictvím e-mailu nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb. Kupní cena bude Kupujícímu bez zbytečného odkladu vrácena poté, co bude Prodávajícímu doručeno platné odstoupení Kupujícího a vrácené zpět nepoškozené Zboží. Kupující odpovídá za škodu způsobenou v důsledku nakládání se Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s jeho vzhledem, vlastnostmi a funkčností.
5.12. Mimo případů stanovených zákonem je Prodávající oprávněn odstoupit od smlouvy v případě zjevné chyby v ceně Zboží. Odstoupit od smlouvy dle tohoto bodu je možné do 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření kupní smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím tím, že Prodávající Kupujícímu stornuje objednávku nebo mu dá jiným způsobem najevo, že od smlouvy odstupuje. Pokud Kupující zaplatil kupní cenu Zboží, bude mu tato částka převedena zpět na jeho bankovní účet nejpozději do 14 dnů ode dne následujícího po dni odstoupení od smlouvy ze strany Prodávajícího.
6. Odpovědnost za vady / Reklamace
6.1. Reklamační podmínky jsou plně v souladu s Občanským zákoníkem, a v situacích, které nejsou přímo řešeny těmito reklamačními podmínkami, se postupuje dle ustanovení tohoto Zákona.
6.2. Kupující je v souladu s ustanovením §2165 odst.1 Zákona oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
6.3. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující Zboží převzal:
6.3.1. má Zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu Zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
6.3.2. se Zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se Zboží tohoto druhu obvykle používá,
6.3.3. Zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
6.3.4. je Zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
6.3.5. Zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
6.4. Ustanovení uvedená v čl. 6.3 obchodních podmínek se nepoužijí u Zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého Zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo při převzetí Kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy Zboží.
6.5. Vykazuje-li objednané Zboží zjevné nedostatky již při přebírání Zboží, má Kupující právo Zboží nepřevzít. V takovém případě bude Zboží zasláno zpět Prodávajícímu. Ten má povinnost napravit nedostatky a Zboží Kupujícímu odeslat znovu v co nejkratším možném termínu.
6.6. V případě, že se při užívání Zboží Kupujícímu vyskytnou v záruční době vady Zboží, může Kupující postupovat v souladu s těmito reklamačními podmínkami a uplatňovat Reklamaci.
6.7. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že Zboží bylo vadné již při převzetí.
6.8. Reklamaci je možné uplatnit v sídle a provozovně aquaparku na adrese Kafkova 526/21, 78301 Olomouc, Slavonín korespondenčně či osobně v provozní době zveřejněné na stránkách www.aqua-olomouc.cz, případně také elektronickou poštou na adresu info@aqua-olomouc.cz nebo telefonicky +420 588 517 781 (po-pá 08.00- 15.00 hod). Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Kupující Prodávajícímu sdělil, že uplatňuje reklamaci.
6.8.1. V případě zasílání reklamovaného Zboží Prodávajícímu prostřednictvím přepravní služby je Kupující povinen ke Zboží přibalit vyplněnou žádost o reklamaci.
6.8.2. V případě zasílání reklamovaného Zboží Prodávajícímu se za den přijetí Reklamace považuje den obdržení poslední součásti Zboží Prodávajícím. Za den vyřízení reklamace se považuje den předání vyřízené Reklamace přepravní službě. V tomto případě je Kupující také povinen zaslat reklamované Zboží spolu s veškerým příslušenstvím a spolu s kopií záručního listu (pokud byl dodán společně se Zbožím) a žádosti o reklamaci a kopií daňového dokladu (faktury). Kupující je povinen Zboží připravit k přepravě tak, aby při ní nedošlo k poškození Zboží. Při této přepravě je za řádné doručení k Prodávajícímu zodpovědný Kupující, který uplatňuje reklamaci.
6.9. Reklamace musí být vyřízena bez odkladu a v co nejkratším možném termínu. Platí zde zákonná lhůta, tedy 30 dní od dne následujícího po dni doručení žádosti o reklamaci Prodávajícímu, pokud se Prodávající nedohodne s Kupujícím na lhůtě delší. Není-li poté Reklamace vyřízena, vznikají Kupujícímu stejná práva a povinnosti jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
6.10. Prodávající označí Reklamaci za neoprávněnou v případě, že:
6.10.1. vada vznikla protiprávním zacházením či použitím Zboží, tzn. v případě, kdy užití Zboží je v rozporu s jeho účelem, s rozporu s návodem k použití případně, je-li se Zbožím zacházeno způsobem, který není zjevně obvyklý,
6.10.2. byla vada způsobena v důsledku živelné katastrofy, násilného poškození či povětrnostních vlivů.
6.11. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností Prodávajícího za vady může upravit reklamační řád Prodávajícího.
6.12. V případě, že Zboží má podobu vstupenky, dárkového poukazu, permanentky nebo jiného poukazu či potvrzení na služby a Zboží poskytované v provozovně Prodávajícího, neručí Prodávající za jeho ztrátu, odcizení, poškození nebo zneužití jakoukoliv třetí osobou. Pro vypořádání smluvních stran se v takovém případě použije postup dle čl. 6.13 obchodních podmínek.
6.13. V případě Zboží vázaného na určený termín služby a plnění platí, že pokud Kupující nevyužije své práva na plnění v určeném termínu, zanikají bez dalšího práva Kupujícího založená koupí Zboží, tj. zejména se bez dalšího zrušují oprávnění ke vstupu do areálu Prodávajícího. Kupujícímu vzniká v takovém případě nárok na vrácení 100% kupní ceny Zboží a Prodávajícímu vzniká nárok na stornopoplatek ve výši 100% ceny Zboží. Nárok Kupujícího na vrácení 100% kupní ceny Zboží je Prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku Prodávajícího na 100% storno poplatek.
7. Ochrana osobních dat
7.1. Veškerá osobní data Kupujícího jsou Prodávajícím považována za soukromá a důvěrná. Tato data jsou tedy bezpečně uložena na chráněných serverech Prodávajícího a nejsou poskytovány třetím osobám. Jedinou výjimkou jsou externí dopravní služby, případně finanční instituce poskytující splátkový prodej, a to pouze tehdy, je-li to nezbytně nutné pro doručení Zboží Kupujícímu.
7.2. Změna uložených osobních dat je možná na základě telefonického nebo e-mailového vyžádání Kupujícího u Prodávajícího.
7.3. Veškerá uložená osobní data Kupujícího lze na telefonické nebo e-mailové vyžádání smazat z databáze.
7.4. Informace od Kupujícího jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o zpracování osobních údajů, zák. č. 110/2019 Sb. ve znění pozdějších předpisů.
8. Závěrečná ustanovení
Prodávající si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoliv změnit. Tuto změnu a její účinnost Prodávající vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách či jiným vhodným způsobem.
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.9.2024